poniedziałek, 24 kwietnia 2017

#11 Timea Bacsinszky

Photo: Julian Finney/Getty Images Europe



Ur. 8 czerwca 1989 w Lozannie – szwajcarska tenisistka, srebrna medalistka igrzysk olimpijskich z Rio de Janeiro (2016) w grze podwójnej. Najwyżej sklasyfikowana na 9. pozycji w rankingu gry pojedynczej, zaś w deblu na 36. miejscu. Profesjonalistką jest od października 2004. Zwyciężczyni czterech turniejów WTA w grze pojedynczej. Dwunastokrotnie triumfowała w imprezach ITF. W grze podwójnej wygrała w czterech turniejach WTA. Timea zaczęła grać w tenisa w wieku 3 lat pod wpływem matki, Suzanne – dentystki pochodzenia węgierskiego. Jej ojciec, Igor jest instruktorem tenisa. Ma troje rodzeństwa – dwie siostry, Sophie i Melindę, oraz brata, Daniela. Włada pięcioma językami: włoskim, francuskim, węgierskim, niemieckim i angielskim. Lubi słuchać muzyki i grać w piłkę ręczną. //ŹRÓDŁO: WIKIPEDIA


Autograf otrzymałam podczas turnieju Fed Cup 2015 POLSKA - SZWAJCARIA w Zielonej Górze , po meczu z Urszulą Radwańską. Wówczas miałam okazję zobaczyć na żywo tę przesympatyczną (rozmawiała z fanami w różnych językach) i ciągle uśmiechniętą tenisistkę.




Tu moment uchwycony przez TV , gdy stoję w kolejce osób oczekujących na autograf od Timei.


ŹRÓDŁO: POLSAT SPORT NEWS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

#26 Agnieszka Radwańska 2

Uczestnicząc w tej ciekawej i wyjątkowej imprezie udało mi się powiększyć moją kolekcję autografów o kolejny od Agi, za co jestem wdz...