niedziela, 23 kwietnia 2017

#10 Magda Linette

Photo: Facebook.com/KatowiceOpen



Ur. 12 lutego 1992 w Poznaniupolska tenisistka, o statusie profesjonalnym (od 2009 roku).Reprezentantka kraju w Pucharze Federacji.
W 2006 została wicemistrzynią Europy do lat 14. 13 czerwca 2010 wygrała swój pierwszy turniej ITF w Szczecinie. Zaczęła grać w tenisa w wieku 6 lat.
//ŹRÓDŁO: WIKIPEDIA,WTA TENNIS


Autograf zdobyłam podczas turnieju Katowice Open 2016. Pierwszy po meczu ze Szwajcarką Stefanie Voegele , a drugi po meczu z Francuzką Pauline Parmentier. Przed turniejem wysłałam do Magdy prośbę , kopertę zwrotną oraz 2 zdjęcia , ale do dnia dzisiejszego nie dostałam odpowiedzi, także dobrze , że udało mi się otrzymać podpis podczas zawodów.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

#26 Agnieszka Radwańska 2

Uczestnicząc w tej ciekawej i wyjątkowej imprezie udało mi się powiększyć moją kolekcję autografów o kolejny od Agi, za co jestem wdz...