niedziela, 23 kwietnia 2017

#9 Tereza Martincova

Photo: Getty Images


Ur. 24 października 1994 w Pradze – czeska tenisistka , mieszkająca w Pradze ,o statusie profesjonalnym.Zawodową karierę na kortach rozpoczęła w lipcu 2010 roku, biorąc udział w turnieju rangi ITF w Wiesbaden. W lipcu 2013 zadebiutowała w turnieju rangi WTA, przegrywając w trzeciej rundzie kwalifikacji Sony Swedish Open. Dwa tygodnie później po raz pierwszy wystąpiła w drabince głównej imprezy WTA – podczas turnieju w Baku. W kwietniu 2014 wygrała swój pierwszy turniej w grze pojedynczej rangi ITF w Heraklionie.
// ŹRÓDŁO: WIKIPEDIA


Autograf zdobyłam pisząc do tenisistki na Facebooku.

Cieszy mnie fakt , iż jedno ze zdjęć posiada dedykację.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

#26 Agnieszka Radwańska 2

Uczestnicząc w tej ciekawej i wyjątkowej imprezie udało mi się powiększyć moją kolekcję autografów o kolejny od Agi, za co jestem wdz...