sobota, 22 kwietnia 2017

#8 Stan Wawrinka

Photo: Getty Images



Ur. 28 marca 1985 w Lozannieszwajcarski tenisista,mistrz olimpijski w grze podwójnej z Pekinu (2008), triumfator Australian Open 2014, French Open 2015 oraz US Open 2016 w konkurencji gry pojedynczej. Jego dziadkowie ze strony ojca (dziadek był Czechem, a babka Polką), po ucieczce z Czechosłowacji do Niemiec w 1946, zamieszkali w Szwajcarii. 12 grudnia 2009 Wawrinka poślubił szwajcarską prezenterkę telewizyjną Ilham Vuilloud. W kwietniu 2015 para rozstała się. Następnie zaczął spotykać się z chorwacką tenisistką Donną Vekić. // ŹRÓDŁO: WIKIPEDIA


Autograf otrzymałam wysyłając do tenisisty prośbę oraz kopertę zwrotną. Na odpowiedź czekałam 3 miesiące.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

#26 Agnieszka Radwańska 2

Uczestnicząc w tej ciekawej i wyjątkowej imprezie udało mi się powiększyć moją kolekcję autografów o kolejny od Agi, za co jestem wdz...