środa, 3 maja 2017

#14 Karolina Pliskova

Photo: Getty Images


Ur. 21 marca 1992 w Lounychczeska tenisistka, mistrzyni juniorskiego Australian Open 2010 w grze pojedynczej dziewcząt, zdobywczyni Pucharu Federacji w 2015 i 2016 roku, zwyciężczyni sześciu turniejów cyklu WTA Tour w grze pojedynczej i pięciu w grze podwójnej, finalistka US Open 2016.
Karolina Plíšková jest córką Radka i Martiny Plíškovych. Ma siostrę bliźniaczkę Kristýnę, również tenisistkę. Tenisem zainteresowała się w wieku pięciu lat. W kwietniu 2006 zadebiutowała w kobiecych turniejach Międzynarodowej Federacji Tenisowej .
// ŹRÓDŁO:WIKIPEDIA

Autograf zdobyłam pisząc do tenisistki e-maila (również prosząc o podpis siostry - Kristyny). Odpowiedź dostałam po roku.
Od każdej siostry dostałam po dwa egzemplarze.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

#26 Agnieszka Radwańska 2

Uczestnicząc w tej ciekawej i wyjątkowej imprezie udało mi się powiększyć moją kolekcję autografów o kolejny od Agi, za co jestem wdz...