czwartek, 4 maja 2017

#16 Hubert Hurkacz

Photo: PAP/Adam Warżawa


Ur. 11 lutego 1997 we Wrocławiupolski tenisista, triumfator profesjonalnych turniejów rangi ITF Futures w singlu i deblu, finalista Australian Open 2015 w grze podwójnej chłopców, złoty medalista mistrzostw Polski seniorów.
Najwyżej sklasyfikowany w rankingu ATP World Tour w singlu był na 328. miejscu (1 maja 2017). Najwyżej sklasyfikowany w juniorskim rankingu ITF był na 29. pozycji (5 stycznia 2015).
W 2016 roku po raz pierwszy znalazł się w składzie reprezentacji – na spotkanie w Grupie Światowej (z Argentyną).
W sierpniu 2014, razem z Kamilem Majchrzakiem i Janem Zielińskim zajęli 2. miejsce w drużynowych mistrzostwach Europy juniorów. // ŹRÓDŁO: WIKIPEDIA


Autograf zdobyłam pisząc do Huberta na Facebooku.
Podpis otrzymałam miesiąc później , ponieważ tenisista był za granicą. Cieszy mnie fakt , iż autograf posiada dedykację.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

#26 Agnieszka Radwańska 2

Uczestnicząc w tej ciekawej i wyjątkowej imprezie udało mi się powiększyć moją kolekcję autografów o kolejny od Agi, za co jestem wdz...