piątek, 5 maja 2017

#18 Andrea Petkovic

Photo: WIKIPEDIA


Ur. 9 września 1987 w Tuzliniemiecka tenisistka pochodzenia serbskiego, najwyżej sklasyfikowana w rankingu na 9. miejscu, zaś w deblu na 46. miejscu.Dotychczas w grze pojedynczej wygrała sześć turniejów WTA − w Bad Gastein (2009 i 2014), w Strasburgu (2011), w Charleston i Sofii (2014) oraz w Antwerpii (2015). Ośmiokrotnie triumfowała w imprezach ITF. Reprezentantka kraju w Pucharze Federacji.
Zaczęła grać w tenisa w wieku 6 lat. Jej ojciec i zarazem pierwszy trener, Zoran Petković, był zawodowym tenisistą.
Poza tenisem, Andrea uwielbia czytać. Jej ulubionymi pisarzami są Goethe i Wilde. Jej matka, Amira, jest z zawodu pomocą dentystyczną. Po ośmiu latach życia w Niemczech, w 2001 roku przyjęła niemieckie obywatelstwo. Zna języki: serbski, niemiecki, angielski oraz francuski. Na początku kariery zawodowej pisała dla gazety Frankfurter Allgemeine Zeitung pamiętnik o jej życiu zawodniczym. // ŹRÓDŁO:WIKIPEDIA


Napisałam do Andrei list z prośbą o autograf i z życzeniami dla Niej dalszych sukcesów zawodowych.Wkrótce otrzymałam odpowiedź: autografy z osobistą dedykacją.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

#26 Agnieszka Radwańska 2

Uczestnicząc w tej ciekawej i wyjątkowej imprezie udało mi się powiększyć moją kolekcję autografów o kolejny od Agi, za co jestem wdz...