wtorek, 18 kwietnia 2017

#1 Angelique Kerber

Photo:JASON REED / REUTERS

Ur. 18 stycznia 1988 w Bremie – niemiecka tenisistka, posiadająca także polskie obywatelstwo, zwyciężczyni dwóch turniejów wielkoszlemowych w grze pojedynczej - Australian Open 2016 oraz US Open 2016. Podczas Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro (2016) zdobyła srebrny medal w grze pojedynczej. Liderka rankingu WTA od 12 września 2016 roku. //ŹRÓDŁO:WIKIPEDIA




Niesamowity był dla mnie moment uzyskania autografów od Ani. Było to podczas spotkania z okazji Świąt Bożego Narodzenia, w Centrum Tenisowym ,,Angie " w Puszczykowie, w grudniu 2013 roku, kiedy to Angie odpowiadała na zadawane przez uczestników pytania. Do dziś czuję ten sam dreszcz emocji, który towarzyszył mi w tamtej chwili , gdy gwiazda odpowiedziała, zapytana przeze mnie o samopoczucie przed zbliżającym się turniejem Wielkiego Szlema Australian Open 2014 , że owszem , czuje stres , ale zwiększa on tylko jej mobilizację do gry. Parę minut później już szczęśliwie trzymałam w rękach Jej podpisy.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

#26 Agnieszka Radwańska 2

Uczestnicząc w tej ciekawej i wyjątkowej imprezie udało mi się powiększyć moją kolekcję autografów o kolejny od Agi, za co jestem wdz...