środa, 19 kwietnia 2017

#2 Agnieszka Radwańska

Photo: Jacek Poremba




Ur. 6 marca 1989 w Krakowie – polska tenisistka, finalistka wielkoszlemowego Wimbledonu 2012 w singlu, wiceliderka i najwyżej notowana zawodniczka reprezentująca Polskę w historii rankingu WTA Tour, zwyciężczyni Turnieju Mistrzyń w 2015 roku.Zwyciężczyni dwudziestu turniejów WTA w grze pojedynczej i dwóch w grze podwójnej.W 2015 roku razem z Jerzym Janowiczem zdobyła Puchar Hopmana, a rok wcześniej z Grzegorzem Panfilem osiągnęła finał. Zdobywczyni nagród WTA w kategorii Ulubiona tenisistka publiczności (2011, 2012, 2013, 2014, 2015).Jest starszą siostrą tenisistki Urszuli Radwańskiej.//ŹRÓDŁO:WIKIPEDIA



Autograf na piłce oraz na zdjęciu z konferencji prasowej Turnieju Katowice Open otrzymałam od Agi po meczu Fed Cup 2015 POLSKA-SZWAJCARIA w Zielonej Górze przeciwko Martinie Hingis. Byłam bardzo podekscytowana , ponieważ Isia udawała się już w kierunku szatni , gdy nagle odwróciła się ku mnie i byłam ostatnią osobą , która otrzymała jej podpis. Natomiast zdjęcie z wygranego przez Radwańską turnieju WTA FINALS SINGAPORE 2015 wygrałam w konkursie organizowanym przez Aga Radwańska - Polski Fan Club.



 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

#26 Agnieszka Radwańska 2

Uczestnicząc w tej ciekawej i wyjątkowej imprezie udało mi się powiększyć moją kolekcję autografów o kolejny od Agi, za co jestem wdz...