sobota, 6 maja 2017

#20 Bob & Mike Bryan

Photo: Sean Wolfington
Robert Charles Bryan (ur. 29 kwietnia 1978 w Camarillo, Kalifornia) – amerykański tenisista, mistrz szesnastu turniejów wielkoszlemowych w grze podwójnej i siedmiu w grze mieszanej, czterokrotny triumfator ATP World Tour Finals w grze podwójnej, lider rankingu ATP w grze podwójnej, złoty medalista igrzysk olimpijskich z Londynu (2012) oraz brązowy medalista igrzysk olimpijskich z Pekinu (2008) w grze podwójnej, zdobywca Pucharu Davisa 2007 wraz z drużyną Stanów Zjednoczonych.
Robert Bryan jest synem Wayne'a i Kathy Bryanów, nauczycieli tenisa. Jego brat bliźniak, Mike Bryan, jest od niego starszy o dwie minuty.Bob Bryan lubi grać w koszykówkę. Razem z bratem założył zespół muzyczny, w którym gra na keyboardzie, a Mike na bębnach i gitarze. Organizują koncerty podczas imprez tenisowych i spotkań charytatywnych na całym świecie. Podczas US Open 2009 wydali własny album, zatytułowany Let it rip.
Dnia 13 grudnia 2010 roku poślubił w Miami prawniczkę Michelle Alvarez. 31 stycznia 2012 roku na Florydzie urodziła się ich córka, Micaela Brooke Bryan. // ŹRÓDŁO:WIKIPEDIA

Michael Carl Bryan (ur. 29 kwietnia 1978 w Camarillo) – amerykański tenisista, mistrz szesnastu turniejów wielkoszlemowych w grze podwójnej i czterech w grze mieszanej, czterokrotny triumfator ATP World Tour Finals w grze podwójnej, lider rankingu ATP w grze podwójnej, złoty medalista igrzysk olimpijskich z Londynu (2012) oraz brązowy medalista igrzysk olimpijskich z Pekinu (2008) w grze podwójnej, a także brązowy medalista igrzysk z Londynu w grze mieszanej, zdobywca Pucharu Davisa wraz z drużyną Stanów Zjednoczonych. Jego partnerem deblowym jest brat bliźniak, Bob Bryan.


Dnia 25 listopada 2012 roku poślubił w Kalifornii wieloletnią partnerkę Lucille Williams.// ŹRÓDŁO:WIKIPEDIA
Autograf zdobyłam pisząc e-maila do menagera tenisistów.
Podpis z USA otrzymałam tylko po 2 tygodniach oczekiwania !!!
Ku mojemu zdziwieniu , po roku otrzymałam ponownie to samo zdjęcie , z dedykacją , jednak tylko z autografem Boba.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

#26 Agnieszka Radwańska 2

Uczestnicząc w tej ciekawej i wyjątkowej imprezie udało mi się powiększyć moją kolekcję autografów o kolejny od Agi, za co jestem wdz...