niedziela, 7 maja 2017

#21 Dominika Cibulkova

Photo: Getty Images


Ur. 6 maja 1989 w Bratysławiesłowacka tenisistka, finalistka wielkoszlemowego Australian Open 2014 w grze pojedynczej. Córka słowackiej prawniczki i posłanki, Kataríny Cibulkovej.
Cibulková rozpoczęła grę w tenisa pomiędzy siódmym a dziewiątym rokiem życia. Zawodową tenisistką stała się w 2005 roku. Wygrała 8 turniejów WTA i 2 ITF w grze pojedynczej. Najwyżej w rankingu była na 4 pozycji w rankingu WTA.
9 lipca 2016 roku wyszła za mąż za swojego wieloletniego partnera, Michala Navarę. // ŹRÓDŁO: WIKIPEDIA


Autograf zdobyłam wysyłając do tenisistki list.
Ciekawostką jest to , że był to mój pierwszy autograf otrzymany taką drogą.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

#26 Agnieszka Radwańska 2

Uczestnicząc w tej ciekawej i wyjątkowej imprezie udało mi się powiększyć moją kolekcję autografów o kolejny od Agi, za co jestem wdz...